keskiviikko 1. lokakuuta 2008

Vihdoinkin hyvä olo, Paula Heinonen



Sain työkaverilta kirjan lainaan. Ihan asiaahan siinä oli, mutta paljon oli sellaista jonka jo tiesinkin. On tullut kuitenkin aika paljon luettua kaikkia kirjoja ja lehtiä ruokavalioon liittyen. Minun pitäisi kuitenkin olla tarkempi esim. proteiinin ja tärkkelyksen yhdistämisestä. Eli aterialla pitäisi syödä proteenia ja kasviksia, toisella aterialla sitten tärkkelystä ja kasviksia. Eikä niitä sekoitellen niin kuin minäkin olen tehnyt. Oppiä ikä kaikki.

Pari kuukautta olin syömättä mitään herkkuja ja painokin tipahti muutamalla kilolla (56 -> 53). Ihan senkin takia, kun olen sellainen herkkuperse, niin pitää välillä mitellä itsensä kanssa. Nyt olen sitten juonut jo yhden kupposen kahvia päivässä ja pullaa tietenkin sen kanssa. Viikonloppuisin tulee suklaalla herkuteltua. Että eiköhän tuo paino taas kohta nouse normaali lukemille.

Ei kommentteja: