lauantai 29. elokuuta 2009

Drinksuja

Yleensä en syö aamulla ennne töihin lähtöä, vaan olen hedelmäannoksen syönyt vasta kasin aikaan töissä. Nyt olen kuitenkin tuntenut itseni jotenkin nälkäisemmäksi ja olen jaotellut ruokarytmiini hieman toiseksi. Aamulla ennen töihin lähtöä olen tehnyt itselleni drinksun, jonka turvin pärjään siihen yhdeksään asti, kunnes töissä taas syön jotain pientä. Aamulla en tykkää syödä kiinteitä ruokia, koska töihin ajo pyörällä tuntuu helpommalta kevyemmällä vatsalla. Eli kuvissa tekemiäni drinksuja ja yhdessä kuvassa lounassalaattini, jossa raastettua kurkkua, lanttua ja porkkanaa, persiljaa, cashewpähkinöitä. Seassa sitruunamehua, Molkosania ja öljyä.


Tähän tuli ananasta, yön yli liotettuja manteleita, karviaisia,omenaa ja vehnäalkioöljyä.


Pirtelössä puolikas avokado, mansikoita, ananasta, banaani ja karviaisia. Lapset eivät sellaisenaan karviaisia tykänneet syödä, mutta tässäpä ne menivät huomaamatta.



Hamppumaitoa, orasjauhetta, mustaherukoita, banaani ja mansikoita.


Punaviinimarjoja, mustaherukoita, orasjauhetta, liotettuja seesaminsiemeniä ja banaani.

4 kommenttia:

Yaelian kirjoitti...

Nyt vasta löysin blogisi,ja täällä onkin paljon elävän ruuan juttuja.Mmm,hyvän näköiset nuo drinksut

Kaisu kirjoitti...

Minäpä olen löytänyt sinut jo ajat sitten;) Joitakin ohjeita olen blogistasi jo napannutkin. Jostakin syystä en sitten ole ymmärtänyt kommentoida mitenkään luomuksiasi..

Kaisa kokar hela dagen. kirjoitti...

Onpa mahtavia drinksuja! Juodaan just selleristä, inkivääristä, salaatista, iduista ja omenamehusta tehtyä viherpirtelöä, mutta näitä kokeillaan heti seuraavaksi!

Kaisu kirjoitti...

Kiitos :)Kaikennäköisiä kokoonpanoja sitä tulee testattua, yleensä ihan onnistuneita ja maukkaitakin. Banaanilla, omenalla ja ananaksella saa yleensä kivasti sitä makeutta.