maanantai 12. lokakuuta 2009

Tattista vain Kte:)



Eli tällaisen hienon tunnustuksen sain Kte:lta :) Kerron seitsemän asiaa itsestäni, mutta luulen, että en enää eteenpäin laita tätä. Niin moni on varmaan jo saanut tunnustuksen. Haluan kuitenkin yhden tunnustuksen antaa ja sen annan Pisarat-blogille.

Eli tässäpäs nämä:

1. Mieheni on paljon vanhempi kuin minä.

2. Lapsena ja nuorena olin mielettömän ujo ja arka. Vasta 22 ikävuoden jälkeen (kun olin baarissa töissä)aloin uskaltaa laittaa persoonaani peliin vieraitten ihmisten kanssa. Nyt nautinkin täysillä, kun saan olla oma itseni tilanteessa kuin tilanteessa. Ujous kuitenkin estää monta asiaa elämässä ja monta tilaisuutta saattaa sen vuoksi jäädä käyttämättä.

3. Inhoan kylmää vettä. Esim. jos saunassa joku räiskyttää kylmää vettä päälleni, niin saan melkoisen sätkyn. Tuntuu, että henki salpautuu ja kiljun kauhusta.

4.Töissä aina vessassa käydessäni jumppaan silmiäni:)

5.Suoritin ennen lapsia Green Cardin. Golfihan ei niin ekologista ole, mutta olen satunnaisesti käynyt lähikentällä lätkimässä palloa. Eniten minua kiehtoo kilpaileminen, olen nimittäin aika kilpailuhenkinen. Jos haluan jotakin saavuttaa jossakin lajissa, tiedän omaavani rautaisen tahdon ja motivaation sen saavuttamiseen.

6. Olen hirveän pikkutarkka joidenkin asioiden suhteen. Inhoan jos ihmiset eivät pidä lupauksiaan tai ovat myöhässä sovituista ajoista.

7. Koulukiusaaminen on asia, joka saa minut raivon valtaan ja karvat pystyyn. Ei mitään kiusaajien päiden silittelyä ja paapomista, vaan hammas hampaasta ja silmä silmästä.

3 kommenttia:

Pisarat kirjoitti...

Kiitos kutsusta. Perjantaina postaan : )

kte kirjoitti...

Hauskaa lukea näitä muiden juttuja, miten erilaisia ne kaikki onkaan! Ja miten erilaisia kaikki niiden kirjoittajatkin näyttävät olevan :D Pisarat-blogia mäkin mietin pitkään, kiva että sä laitoit menemään eteenpäin sinne!!

Kaisu kirjoitti...

Pisarat, ole hyvä:)

Juu, itsekin olen ihan mielenkiinnolla lukenut toisten tunnustuksia itsestään. Paljonhan sitä jäi vielä tunnustettavaa ja luurankoja kaappiin ;)