sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Oho, löysinpäs oman reseptin toisaalta....


Olin hiukka yllättänyt kun laitoin myyntiin nettikauppaamme kookossosetta (käytin sitä myös alla oleviin lakupalloihin) ja satuin käymään Hyvinvoinnin Tavaratalossa katsomassa heidän tuotteitaan. Siellä olikin kookossoseen kohdalla tuttu resepti. Miten ihmeessä se sinne joutui? Piti hiukan hieraista silmiä. Eipäs mitään, mainosta kai se on vain minulle:) Olin vain ajatellut, että käytän näitä omia aikaansaannoksiani omassa nettikaupassani hyväksi..Toisaalta, moneen reseptiin olen minäkin saanut vaikuitteita muiden resepteistä.

Mikäs kummajainen se tämä on.... Pienimmäinen keksi uuden käytön mummun tuomille mailoille:)


4 kommenttia:

Sannis kirjoitti...

Aika jännä juttu! Onkohan tuo nyt ihan mennyt kaikkien taiteen sääntöjen mukaan? Ei nyt ihan sama asia, mutta periaatteessa voiko kesko sivuillaan viitata sok:n julkaisemaan ruokaohjeeseen sivuillaan?

Kaisu kirjoitti...

Sannis, yllättynyt kyllä olin:) Luulen kuitenkin, että he ovat laittaneet linkin ennen kuin verkkokauppamme on avautunut....Luultavasti siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa meille:)Jännä olisi vain tietää, että mistä he ovat blogini kaivaneet...ehkä sattumalta hakusanan avulla.

Okriina kirjoitti...

Hyvää mainostahan toi vaan on :) Tosin hyvien tapojen mukaista on kyllä kysäistä ennenkuin linkittää kaupallisille sivuille... Kookossose tai kookosvoi, kuten olen itsekseni sitä kutsunut, on kyllä ihan huippuhyvää :) Kiva, että teiltäkin saa!

Kaisu kirjoitti...

Okriina, niin minäkin ajattelisin:) Luultavasti he poistavat linkin, kun huomaavat, että verkkokauppa kuuluu samaan syssyyn.

Keväällä olen jo hakenut kookossosetta ja nyt sitten sain:)