lauantai 1. joulukuuta 2012

Rakasta mua, ota syvviin ♥

Iltaisin pikku miehen vajaa 3 vee nukutan aina minä. Haluaa aina nukkumaan äiteen kanssa:) Makoillaan tuossa minun sängylläni ja katsellaan kirjoja tai minä kerron sadun päästäni. Silittelen pientä päätä ja rapsuttelen niskasta kun niin tykkää siitä. Eilen pikkumies sanoi, että rakasta mua, ota syvviin. No minähän otin viereeni lähelle ja sanoin rakastavani ja pieni mies laittoi pullean kätensä kaulani ympäri. Siinä yhteen kietoutuneina ajattelin, että voiko tämän ihanampaa olla elämässä? Tuntui, että tämän enempää en elämältä edes tarvitse, kun sen tunteen mikä tästä tuli. Se on niin pyyteetöntä ja aitoa pienen miehen rakkautta. Kyynel silmäkulmassa pitelin pientä poikaani, joka pikkuhiljaa nukahti unten maille.

Peikkopojat ovat kyllä opettaneet niin paljon äidille elämästä ja mikä siinä on tärkeää. Alla kesäinen kuva, joka vähän lämmittää tässä viimassa ja tuulessa.


 




3 kommenttia:

Yaelian kirjoitti...

Tämä kirjoituksesi sai minut kaipaamaan tuota aikaa kun lapsi oli vielä pieni! Mutta onneksi mulla on näitä varalapsia täällä,niin saa kokea tuollaista ainakin vähän,

Mustikkatyttö kirjoitti...

Ihana kirjoitus! Lapsilta saa niin paljon! <3

Kaisu kirjoitti...

Yaelian, no hyvä, että sinulla on vielä varalapsia:) Aika tosiaan pyrähtää niin nopeasti. Nautin kyllä täysin vielä näistä pojaviikareista. Välillä hermot on koetuksella, kun on päiviä kun tapellaan ja nahistellaan joka asiasta;)

Kiitos Mustikkatyttö, totta puhut! Eihän se lastenhoito aina niin helppoa ole, mutta kyllä se antaa ja palkitsee monin verroin:)